Yeni Malatyaspor Başkanı hakem odasını bastı!

Yeni Malatyaspor Başkanı hakem odasını bastı!

Süper Lig'in 15. haftasında oynanan Yeni Malatyaspor-Göztepe karşılaşması sonrası, ev sahibi ekibin başkanı Adil Gevrek'in hakem odasına giderek tepki gösterdiği öne sürüldü.

2017.12.10 11:01 - Son Güncellenme: 2017.12.10 11:02 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Yeni Malatyaspor Başkanı hakem odasını bastı!

Üst üste 5. maçını da kazanamayan Yeni Malatyaspor'da, maçın ardından tansiyon tavan yaptı.

Sarı-kırmızılı kulübün başkanı Adil Gevrek'in, hakem kararlarına sinirlenip soluğu soyunma odası koridorlarında aldığı belirtildi. Hakem odasına giden ve Ali Şansalan ile ekibine tepki gösteren Başkan Gevrek, sonrasında sakinleştirildi.

Hakem Ali Şansalan ile temsilcinin olayı raporlarına yazdığı iddia edilirken, Futbol Federasyonu, Malatyaspor Başkanı'na büyük bir ceza verebilir. Gevrek maç sonu da yaptığı açıklamada haftalardır hakem hatalarına maruz kaldıklarını ve bu engeli aşamadıklarını söyledi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.12.10 11:01 - Son Güncellenme: 2017.12.10 11:02 - HABER MERKEZİ
A