Yeni evli çiftin evi yandı
ADIYAMAN'ın Kahta İlçesi'nde, yeni evli çiftin oturduğu tek katlı ev çıkan yangında küle döndü.
2016.02.23 10:33 - Son Güncellenme: 2016.02.23 10:33 - Güncel - HABER MERKEZİ
Yangın, dün gece Gazi Mahallesi'nde, yeni evli Mahmut ve Fatma Berendi çiftinin evinde çıktı. Tek katlı evin soba kurulu oturma odasından duman yükseldiğini gören Berendi çifti, itfaiye ekiplerinden yardım istedi. İhbar üzerine gelen ekipler, yangına müdahale etti. Ekiplerin müdahalesine rağmen evdeki eşyalar kullanılamaz hale döndü. Hasara yol açan ve sobadan kaynaklı olduğu tahmin edilen yangının çıkış sebebi araştırılıyor.