Yeni doğan bebeği çöpe attılar!

Yeni doğan bebeği çöpe attılar!

Kayseri'de doğumdan sonra ölen bebeği çöpe attığı iddia edilen 2 üniversiteli genç yakalanarak gözaltına alındı.

2012.09.18 14:39 - Son Güncellenme: 2012.09.18 14:39 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Yeni doğan bebeği çöpe attılar!

Kayseri'nin Talas ilçesine bağlı Anayurt Mahallesi'nde çöpte ölü bir bebek cesedinin bulunmasından sonra Cinayet Büro ekipleri tarafından çalışma başlatıldı. Yapılan çalışmalar sonrasında bebeği çöpe attıkları belirlenen C.C.B ile U.Ç.Ü. isimli üniversite öğrencilerinin yakalanarak gözaltına alındığı öğrenildi.

C.C.B. doğum yaptıktan sonra bebeğin hayatını kaybettiği, baba U.Ç.B. ile birlikte bebeği çöpe attıklarının tespit edildiği bildirildi.
Gözaltına alınan C.C.B. ile U.Ç.B., emniyetteki sorgularının tamamlanmasının ardından Kayseri Adliyesi'ne çıkarıldı. Zanlıların ifadesinin sürdüğü öğrenildi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2012.09.18 14:39 - Son Güncellenme: 2012.09.18 14:39 - HABER MERKEZİ
A