Yeni Bakan Türk Telekom'dan istifa etti
Başbakanlık Müsteşarlığı'ndan İçişleri Bakanlığı'na atanan Efkan Ala Türk Telekom'daki Yönetim Kurulu üyeliği ve Denetim Komitesi başkanlığından istifa etti.
2013.12.27 13:01 - Son Güncellenme: 2013.12.27 13:01 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
Türk Telekom'dan KAP'a yapılan açıklamada, "Şirketimiz Yönetim Kurulu üyesi Sayın Efkan Ala, Yönetim Kurulu üyeliği ve Denetim Komitesi başkanlığından istifa etmiştir" denildi.
2007 yılında Başbakanlık Müsteşarlığına getirilen Ala, 12 Mart 2008'den bu yana Türk Telekom'da Denetim Kurulu Üyeliği görevini yürütüyordu.
Ala, Türk Telekom'da Türkiye Cumhuriyeti Hazinesi adına Denetim Kurulu üyesi olarak görev yapıyordu.