Yeni aldığı Bursa plakalı motosikleti ile kaza yaptı

Yeni aldığı Bursa plakalı motosikleti ile kaza yaptı

Bilecik'te yeni aldığı motosikleti ile kaza yapan sürücü yaralandı.

2019.10.08 11:52 - Son Güncellenme: 2019.10.08 11:56 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Yeni aldığı Bursa plakalı motosikleti ile kaza yaptı

Alınan bilgiye göre, Bursa'dan Bilecik istikametine seyir halindeki 16 AFP 482 plakalı motosiklet sürücüsü Nafiz Aktaş, Yeni Bilecik Devlet Hastanesi yakınlarında direksiyon hakimiyetini kaybederek motosikletini devirdi.

Yeni aldığı motosikleti ile kaza yapan sürücü Aktaş hafif yaralanırken, olay yerine gelen 112 Acil Servis ekiplerince yapılan ilk müdahalenin ardından Bilecik Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Yaralının sağlık durumun iyi olduğu öğrenildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2019.10.08 11:52 - Son Güncellenme: 2019.10.08 11:56 - HABER MERKEZİ
A