Yemek yardımını alamayan memurları bir günlük iş bıraktı

Yemek yardımını alamayan memurları bir günlük iş bıraktı

İZMİR Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı ulaşım işletmesi ESHOT ve su ve kanalizasyon işlerini yürüten kurumu İZSU'da görev yapan memurlar, günlük 14.90 TL olan yemek yardımının ödenmemesinden dolayı, bir günlük iş bırakma kararı aldı. Eylem dolayısıyla İZSU veznelerinin kapalı olduğu açıklandı.

2016.07.15 11:41 - Son Güncellenme: 2016.07.15 11:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yemek yardımını alamayan memurları bir günlük iş bıraktı
03:26 "Yemek yardımını alamayan belediye memurları bir günlük iş bıraktı"

İLGİLİ VİDEO

"Yemek yardımını alamayan belediye memurları bir günlük iş bıraktı"

İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin imzaladığı toplu sözleşme maddelerinden birisi olan günlük 14.90 TL tutarındaki yemek yardımının ödenmemesinden dolayı, Tüm Yerel Sen üyeleri bir süredir belediye binası önünde eylem yaptı. Sendika üyeleri, taleplerinin yerine getirilmemesi üzerine bugün de bir günlük iş bırakma kararı aldı. Memurların greve gitmesiyle, İZSU'y ait hiçbiri veznede, su parası tahsilatının yapılamayacağı açıklandı. Ayrıca semt garajlarındaki memurlarında görev bırakmasıyla araçlarını giriş çıkaşlarında sorun yaşanabileceği açıklardı. Sendika Şube Başkanı Hakan Kıran, "Belediye bünyesinde, bulunan yaklaşık 6 bin memurdan yarısı greve destek veriyor. Eylemlerimizden sonuç alamayınca iş bıraktık" dedi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.07.15 11:41 - Son Güncellenme: 2016.07.15 11:41 - HABER MERKEZİ
A