Yedikleri yemekten zehirlendiler

Yedikleri yemekten zehirlendiler

GAZİANTEP'te, çalıştıkları alışveriş merkezinde yedikleri yemekten zehirlenen 1'i kadın 3 güvenlik görevlisi hastaneye kaldırılıp tedaviye alındı.

2013.12.21 00:56 - Son Güncellenme: 2013.12.21 00:57 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Yedikleri yemekten zehirlendiler

 

Olay, akşam saatlerinde Yaprak Mahallesi'nde bulunan alışveriş merkezinde meydana geldi. İddiaya göre, alışveriş merkezinde güvenlik görevlisi olarak çalışan Saadet E. ile isimleri öğrenilemeyen 2 erkek güvenlik görevlisi yedikleri yemeğinin ardından mide bulantısı ve baş dönmesi şikayetiyle kentteki hastanelere başvurdu. Doktorlar tarafından kontrol edilen 3 güvenlikçinin yedikleri yemekten zehirlendiği belirlendi. Gıda zehirlenmesi geçiren 3 kişinin daha sonra mideleri yıkandı. Serum tedavisi yapılan 3 güvenlik görevlisinin sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi. Güvenlik görevlilerinin zehirlenmelerine neden olduğu iddia edilen yemekten numune alınıp incelemeye gönderildi. Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor. 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.12.21 00:56 - Son Güncellenme: 2013.12.21 00:57 - HABER MERKEZİ
A