Yediği elma güvenlik görevlisinin sonu oldu!

Yediği elma güvenlik görevlisinin sonu oldu!

Zonguldak'ta evinde elma yerken nefes borusuna parça kaçan 45 yaşındaki güvenlik görevlisi Nazmiye Esen, hastanede yaşamını yitirdi.

2026.01.14 11:06 - Son Güncellenme: 2026.01.14 11:15 - Güncel - DHA
A
Yediği elma güvenlik görevlisinin sonu oldu!

Zonguldak'ta evinde nefes borusuna elma parçası kaçan Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'nde görevli güvenlik görevlisi Nazmiye Esen (45), kaldırıldığı hastanede yaşamını yitirdi.

EVDE ELMA YERKEN FENALAŞTI

Olay, dün akşam saatlerinde Karaelmas Mahallesi'nde meydana geldi. Eşiyle birlikte evde elma yedikleri sırada Nazmiye Esen'in nefes borusuna elma parçası kaçtı. Nefes almakta zorlanan Esen için eşi sağlık ekiplerinden yardım istedi.

HASTANEDE KURTARILAMADI

Olay yerine gelen sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından Atatürk Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Esen, burada tedavi altına alındı. Ancak doktorların tüm çabasına rağmen kurtarılamadı. Elma parçasının Esen'in nefes borusunu tıkadığı öğrenildi.

TÖRENİN ARDINDAN TOPRAĞA VERİLECEK

Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'nde güvenlik görevlisi olarak çalışan Nazmiye Esen'in, bugün kurum önünde düzenlenecek törenin ardından ikindi vakti Kozlu ilçesinde toprağa verileceği belirtildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2026.01.14 11:06 - Son Güncellenme: 2026.01.14 11:15 - DHA
A