Yavaş'tan Davutoğlu'na teşekkür ziyareti
Mansur Yavaş, Ahmet Davutoğlu'na teşekkür ziyaretinde bulundu.
2024.05.06 13:37 - Son Güncellenme: 2024.05.06 13:37 - Siyaset - T24
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, 31 Mart yerel seçimlerinde kendisine desteklerini açıklayan Gelecek Partisi Genel Başkanı Ahmet Davutoğlu'na teşekkür ziyaretinde bulundu.
Davutoğlu ile görüşmesini sosyal medya hesabından paylaştığı fotoğrafla duyuran Yavaş, "31 Mart 2024 Yerel Seçimlerinde Ankara'da bize desteklerini açıklayan Gelecek Partisi Genel Başkanı Sayın @Ahmet_Davutoglu'na teşekkür ziyaretinde bulunduk. Kentimizi ortak akılla ve hep birlikte yönetmeye devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.