Yatarak motosiklet kullandı, polise yakalndı
Muğla'nın Fethiye ilçesinde yüzüstü yatıp motosiklet kullanan gence 5 bin 451 TL ceza kesildi.
2023.01.31 12:01 - Son Güncellenme: 2023.01.31 12:02 - Güncel - HABER MERKEZİ
Karaçulha Mahallesi Çevre Yolu üzerinde bir motosiklet sürücüsünün motosiklet üzerinde yatar şekilde ilerlediğini gören bir vatandaş, o anları saniye saniye görüntüledi.
Tehlikeli hareketler sergileyen motosiklet sürücüsü, motosikleti trafik ışıklarına kadar yaklaşık 1 kilometre boyunca yatar vaziyette kullandı.

Görüntüleri izleyen Fethiye İlçe Emniyet Müdürlüğü Trafik Büro Amirliği ekipleri, sürücüyü yakalamak için harekete geçti.
Kısa sürede yakalanan 16 yaşındaki S.B.'ye 5 bin 451 TL ceza kesilerek, motosikleti bağlandı.
