Yatak odası camından girerek evi soydular

Yatak odası camından girerek evi soydular

Bursa'da açık bırakılan pencereden gece yarısı yatak odasına giren hırsızlar ev sahibi uyuduğu sırada evi soydu.

2012.08.08 10:55 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Yatak odası camından girerek evi soydular

Merkez Osmangazi ilçesi Kükürtlü Mahallesi'ndeki bir eve giren hırsızlar evde ne var ne yok alıp götürdü. Edinilen bilgiye göre, aşırı sıcaklar nedeniyle açık bırakılan yatak odası penceresinden gece yarısı içeri giren hırsızlar, ev sahibi A.G.'nin uyuduğu sırada işe koyuldu. Kimliği belirlenemeyen hırsızlar 6 adet Diyarbakır burması, 3 adet hasır bilezik, 3 adet altın bilezik, 1 adet Cumhuriyet altını, 1 adet tam altın, 1 adet çeyrek altın ve 100 TL nakit para bulunan çantayı çaldı. Polis olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.08.08 10:55 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A