Yaşlı kadın evinde çıkan yangında öldü

Yaşlı kadın evinde çıkan yangında öldü

Bursa'nın Keles ilçesinde iki katlı bir evde çıkan yangında yaşlı bir kadın hayatını kaybetti.

2012.04.20 08:39 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Yaşlı kadın evinde çıkan yangında öldü

Edinilen bilgiye göre dün gece 23.30 sıralarında, Keles ilçesine bağlı Çukur Mahallesi'nde, Süleyman Özdemir (40) ve Sabire Özdemir'in (74) yaşadığı evde yangın çıktı. Rüzgarın da etkisiyle hızla büyüyen alevleri gören komşuların ihbarıyla olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangına müdahale etti. Yangının büyümesi üzerine Bursa Büyükşehir Belediyesi İtfaiyesi, Keles Belediye İtfaiyesi, Türkiye Kömür İşletmeleri ve Orman İşletme Müdürlüğüne ait arazözler de olay yerine geldi. 2 saatte kontrol altına
alınan yangının ardından evden Sabire Özdemir'in cansız bedeni çıkarıldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.04.20 08:39 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A