Yaşlı kadın, bahçedeki depoya kendini astı

Yaşlı kadın, bahçedeki depoya kendini astı

MANİSA'nın Kırkağaç İlçesi'nde yalnız yaşayan 80 yaşındaki Sultan Uçkun, evinin bahçesindeki depoya kendini asıp yaşamına son verdi.

2016.03.14 15:54 - Son Güncellenme: 2016.03.14 15:55 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yaşlı kadın, bahçedeki depoya kendini astı

Memiş Mahallesi 17 Sokak'ta yaşayan Sultan Uçkun, bilinmeyen bir nedenle bunalıma girdi. Uçkun'u ziyarete dün akşam gelen torunu, yaşlı kadının bahçedeki depoya asılı cesedini buldu. İhbar üzerine olay yerine gelen polis, inceleme yaptı. Ardından Uçkun'un cesedi otopsi için İzmir Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı. Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.03.14 15:54 - Son Güncellenme: 2016.03.14 15:55 - HABER MERKEZİ
A