Yaşlı kadın, bahçedeki depoya kendini astı
MANİSA'nın Kırkağaç İlçesi'nde yalnız yaşayan 80 yaşındaki Sultan Uçkun, evinin bahçesindeki depoya kendini asıp yaşamına son verdi.
2016.03.14 15:54 - Son Güncellenme: 2016.03.14 15:55 - Güncel - HABER MERKEZİ
Memiş Mahallesi 17 Sokak'ta yaşayan Sultan Uçkun, bilinmeyen bir nedenle bunalıma girdi. Uçkun'u ziyarete dün akşam gelen torunu, yaşlı kadının bahçedeki depoya asılı cesedini buldu. İhbar üzerine olay yerine gelen polis, inceleme yaptı. Ardından Uçkun'un cesedi otopsi için İzmir Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı. Polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.