Yaşlı adam korona virüs nedeniyle hayatını kaybetti

Yaşlı adam korona virüs nedeniyle hayatını kaybetti

Bilecik'te 72 yaşında yaşlı adam yaklaşık 20 gündür Korona virüsü Covit-19 salgınına karşı verdiğini mücadeleyi kaybetti. Acı haberi belediye başkanı verdi.

2020.04.27 14:00 - Son Güncellenme: 2020.04.27 14:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yaşlı adam korona virüs nedeniyle hayatını kaybetti

Bilecik'in Bayırköy Beldesinin köklü ailelerinden Atay ailesinin ferdi Kazım Atay (72), yaklaşık 20 gündür Korona virüsü Covit-19 salgınına karşı Bilecik Devlet Hastanesi yoğun bakım ünitesinde hayatını kaybetti.

Bayırköy Belediye Başkanı Mustafa Yaman, sosyal medya hesabından, "Beldemiz halkından Şükriye, Mehmet ve Fatih Atay'ın babaları Kazım Atay vefat etmiştir. Belediye Başkanlığı olarak, merhuma Allah tan rahmet dilerken, yakınlarına sabır ve başsağlığı diliyoruz" ifadelerine yer verdi.

Öte yandan Atay'a son olarak plazma nakli yapıldı öğrenilirken, merhumun cenazesinin Bayırköy Mezarlığı'na defnedildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.27 14:00 - Son Güncellenme: 2020.04.27 14:00 - HABER MERKEZİ
A