Yaşlı adam fenalaştı, kahvehanedekiler 'okey'e devam etti

Yaşlı adam fenalaştı, kahvehanedekiler 'okey'e devam etti

Mehmet Çiğil'in yerde yattığını gören duyarlı bir vatandaş, durumu 112 Acil Sağlık ekiplerine haber verdi

2015.08.28 08:16 - Son Güncellenme: 2015.08.28 08:18 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yaşlı adam fenalaştı, kahvehanedekiler 'okey'e devam etti

Osmaniye'nin kadirli İlçesi'nde yıllardır seyyar piyango bileti satarak geçimini sağlayan 75 yaşındaki 'Dorlak Dayı' lakaplı Mehmet Çiğil, kahvehaneler sokağı olarak bilinen Çamlıkahve'de fenalaşıp beton zemine düşerek bayıldı.

Yaşlı adam yerde bir süre baygın yatarken, kahvehane sakinleri duruma aldırmadan okey oynamaya devam etti. Mehmet Çiğil'in yerde yattığını gören duyarlı bir vatandaş, durumu 112 Acil sağlık ekiplerine haber verdi.

Olay yerine gelen sağlık ekipleri, Çiğil'i ilk müdahalenin ardından Kadirli Devlet Hastanesi'ne kaldırdı. Kahvehanede okey oynayanlar, tüm bunlar yaşanırken bir an bile istifini bozmadı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.08.28 08:16 - Son Güncellenme: 2015.08.28 08:18 - HABER MERKEZİ
A