Yasemin Özilhan, restoranını kontrol etti
Çeşme tatilinden dönen Yasemin Özilhan, önceki akşam Nişantaşı'nda görüntülendi.
2016.07.29 15:49 - Son Güncellenme: 2016.07.29 15:50 - Magazin - HABER MERKEZİ
Yeni açtığı Chimp&Zee adlı restoranın son durumunu merak eden Özilhan, restoranın dolu olduğunu görünce sevindi. 20 dakikalık kontrolün ardından Yasemin Özilhan,Atiye Sokak'taki mekandan ayrıldı.