Yaşar Kemal'in doktoru: Olumlu beklentimiz giderek artmaktadır

Yaşar Kemal'in doktoru: Olumlu beklentimiz giderek artmaktadır

İSTANBUL Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi Hastanesi Başhekim Yardımcısı Prof.Dr. Şükrü Öztürk, Yaşar Kemal'in sağlık durumuyla ilgili açıklama yaptı.

2015.01.20 12:48 - Son Güncellenme: 2015.01.20 12:48 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yaşar Kemal'in doktoru: Olumlu beklentimiz giderek artmaktadır

Öztürk, "Değerli Değerli yazarımız Yaşar Kemal'in yoğun bakım ünitesindeki tedavisi 14 Ocak tarihinden beri devam etmektedir. Bugün itibariyle durumu 'stabil' olarak devam etmektedir. Durumunda herhangi bir olumsuz gelişme yaşanmamıştır. Önümüzdeki günlerle ilgili olumlu beklentimiz giderek artmaktadır. Aslında başlangıca göre daha olumlu bir noktada olduğumuzu söyleyebilirim" dedi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.20 12:48 - Son Güncellenme: 2015.01.20 12:48 - HABER MERKEZİ
A