'Yaşamaz' denilen üçüzler 4 yaşında

'Yaşamaz' denilen üçüzler 4 yaşında

19 yıllık evli Demirkıl çiftinin tüp bebek yöntemiyle sahip oldukları tek yumurta üçüzleri için doktorlar umut vermemişti.

2013.11.07 08:06 - Son Güncellenme: 2013.11.07 08:07 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
'Yaşamaz' denilen üçüzler 4 yaşında

 

İzmir'in Selçuk İlçesi'nde Yüksel Demirkıl (45) ile eşi Kezban Demirkıl (40), 13 yıl çocukları olmayınca İstanbul'daki bir hastaneye gidip tüp bebek yöntemiyle çocuk sahibi olmak istediklerini belirtti. İki yıla yakın bir zaman süren tedavi sürecinin ardından Kezban Demirkıl tek yumurta üçüzlerine gebe kaldı. Çocuklar henüz 7 aylıkken Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi'nde doğum gerçekleşti ve Hasret, Özlem ile Sevim adı verilen üçüz bebekler kuvöze konuldu. Doktorların "Yaşamaz" dediği üç minik yaşam mücadelesini kazandı. Üçüzler bugün 4 yaşında ve sağlıkları da gayet iyi. Ev kadını anne Demirkıl, "Bakımları zor olsa da çok ayrı bir duygu. Biri diğer ikisinden kısa süre bile ayrı kalamıyor. Üçü de aynı kıyafetleri giymek istiyor, aynı oyuncukları beğeniyor. Yakınlarım üçüzleri ayırmakta güçlük çekiyor. Umarım isteyen herkesin çocuğu olur" diye konuştu.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.11.07 08:06 - Son Güncellenme: 2013.11.07 08:07 - HABER MERKEZİ
A