Yasak kalktı soluğu yurtdışında aldı

Yasak kalktı soluğu yurtdışında aldı

Yurtdışı yasağı kalkan Osman Baydemir, ilk ziyaretini İran'a gerçekleştirdi

2013.04.11 10:17 - Son Güncellenme: 2013.04.11 10:23 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yasak kalktı soluğu yurtdışında aldı

Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Baydemir, yurtdışı yasağının kaldırılmasından sonra Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler Teşkilatı'nın toplantısına katılmak üzere İran'a gitti.

YASAK KALKALI 3 GÜN OLDU
Diyarbakır'da tutuksuz yargılandığı KCK/TM ana davasında konulan yurtdışına çıkış yasağı 5 Nisan'da kaldırılan Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı Osman Baydemir, yasağın kalmasından 3 gün sonra ilk ziyaretini İran'a gerçekleştirdi. Baydemir, önceki gün Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler Teşkilatı'nın toplantısına katılmak üzere İran'ın başkenti Tahran'a gitti.

Baydemir'in yarın Diyarbakır'a dönüp, başkanı olduğu GAP Belediyeler Birliği toplantısına katılacağı belirtildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.04.11 10:17 - Son Güncellenme: 2013.04.11 10:23 - HABER MERKEZİ
A