Yasağa rağmen okul bahçesinde top oynadılar

Yasağa rağmen okul bahçesinde top oynadılar

İstanbul Arnavutköy'de koronavirüs tedbirleri kapsamında alınan 20 yaş altı sokağa çıkma yasağına aldırmayan çok sayıda çocuk okul bahçesinde top oynadı.

2020.04.10 09:34 - Son Güncellenme: 2020.04.10 09:34 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yasağa rağmen okul bahçesinde top oynadılar

Koronavirüs tedbirleri kapsamında 20 yaş altı kişilerin sokağa çıkması yasaklandı. Arnavutköy'de bir okulun bahçesinde toplanan çocuklar yasağa aldırmayarak futbol maçı yaptı. Sosyal mesafeye aldırmayan çocukların maske, eldiven de kullanmadıkları görüldü.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.10 09:34 - Son Güncellenme: 2020.04.10 09:34 - HABER MERKEZİ
A