Yardım istemediler açlıktan öldüler
Afganistan'da diğer şehirlere bağlantısı kesilen Logar vilayetinin Erzeh ilçesinde 5'i çocuk 7 kişi açlıktan öldü
2013.07.05 09:13 - Son Güncellenme: 2013.07.05 09:14 - Dünya - HABER MERKEZİ
Afganistan'ın Logar vilayetinde 2 kadın ve 5 çocuğun açlıktan öldüğü bildirildi.
Logar milletvekilleri, 5 aydan beri vilayetin Erzeh ilçesini bütün şehirlere bağlayan yolların kapatıldığını aktardı. Ölenlerin 2'sinin kadın ve 5'inin çocuk olduğu kaydedildi.