Yaralı baykuşu kutu içinde belediyye bıraktılar

Yaralı baykuşu kutu içinde belediyye bıraktılar

DENİZLİ'nin Çivril İlçesi'nde, belediye binası önüne kutu içinde yaralı bir baykuş bırakıldı.

2016.07.26 17:11 - Son Güncellenme: 2016.07.26 17:11 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yaralı baykuşu kutu içinde belediyye bıraktılar

Yanına 'Baykuşu yolda bulduk, uçamıyor' yazılı not da konulan yaralı baykuş, bir kutu içinde Çivril Belediyesi önüne bırakıldı. Kanadının kırık olduğu belirlenen baykuş tedaviye alındı. Yaralı baykuşun Çivril Belediyesi Sokak Hayvanları Kliniği'ndeki tedavisinin sürdüğü bildirildi. 

Çivril Belediyesi veteriner hekimi Ziya Kuzu, baykuşun tedavisi tamamlandıktan sonra doğal yaşam alanına bırakılacağını söyledi. Kuzu, yırtıcı bir tür olan yaralı baykuşu kutu içinde belediye binası önüne bırakarak tedavisinin yapılmasını sağlayan duyarlı vatandaşa da teşekkür etti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.07.26 17:11 - Son Güncellenme: 2016.07.26 17:11 - HABER MERKEZİ
A