Yanık bırakılan soba, yangına neden oldu

Yanık bırakılan soba, yangına neden oldu

OSMANİYE'nin Kadirli İlçesi'nde kalp krizi geçiren Ercan Kayıran, odun sobası yanık bırakılıp hastaneye götürülünce evde yangın çıktı.

2015.01.22 08:07 - Son Güncellenme: 2015.01.22 08:07 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yanık bırakılan soba, yangına neden oldu

Yangın, akşam saatlerinde Dervişpaşa Mahallesi'nde Ercan Kayıran'a ait evde çıktı. İddiaya göre akşam saatlerinde kalp krizi geçiren Ercan Kayıran, eşi ve oğlu tarafından hastaneye götürüldü. Bu sırada aceleyle evden çıkan aile, odun sobasını yanık olduğu unuttu.

Ailenin hastanede olduğu sırada, ısınan sobadan çıkan kıvılcımlar evdeki eşyalara sıçraması sonucunda yangın çıktı.

Evden alevlerin yükseldiğini gören mahalle sakinlerinin ihbarı üzerine, olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi.

İtfaiye ekiplerinin kısa sürede söndürdüğü yangında, evdeki eşyalar kullanılamaz hale geldi. Polis, yangınla ilgili soruşturma başlattı. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.22 08:07 - Son Güncellenme: 2015.01.22 08:07 - HABER MERKEZİ
A