Yangını film gibi izlediler

Yangını film gibi izlediler

EDİRNE'nin Keşan İlçesi'nde kullanılmayan iki katlı binada çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürülürken, yol üzerinde toplananlar olayı film gibi izledi, bazıları da cep telefonlarıyla görüntüledi.

2016.04.18 13:29 - Son Güncellenme: 2016.04.18 13:29 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yangını film gibi izlediler

Olay, saat 12.00 sıralarında, Yenimescit Mahallesi Hasır Sokak üzerindeki 2 katlı kullanılmayan binada meydana geldi. İddiaya göre, kullanılmayan binanın 2'nci katında bilinmeyen bir nedenden dolayı yangın çıktı. Alevler kısa sürede büyürken, ihbar üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi. Olay yerine giden ekipler, yangına müdahale ederek, kısa sürede söndürdü. İtfaiyenin çalışması sırasında bina önündeki sokakta toplanan çoğunluğu çocuk meraklılar, yangını cep telefonlarıyla görüntüleyerek, film gibi izledi. İtfaiyeciler, binanın kapısında toplananlar nedeniyle olay yerine girip çıkmakta zorlandı. Polis, kalabalığı güçlükle olay yerinden uzaklaştırdı. Yangını, kullanılmayan binayı mesken tutan uyuşturucu madde ve alkol bağımlılarının çıkartmış olabileceği öne sürüldü. Polis ve itfaiyenin olayla ilgili soruşturması sürüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.04.18 13:29 - Son Güncellenme: 2016.04.18 13:29 - HABER MERKEZİ
A