Yangında 2 kız çocuğu yanarak öldü

Yangında 2 kız çocuğu yanarak öldü

ADANA'da bir evde çıkan yangında 2 kız kardeş yanarak öldü, anneleri yaralandı.

2015.01.09 14:51 - Son Güncellenme: 2015.01.09 14:52 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yangında 2 kız çocuğu yanarak öldü

Merkez Seyhan İlçesi İstiklal Mahallesi'ndeki 2 katlı evin ikinci katında bilinmeyen nedenle yangın çıktı. Alevler kısa sürede tüm evi kapladı. Vatandaşlar ile Büyükşehir Belediyesi İtfaiyesi ekiplerinin müdahale ettiği yangın kısa sürede kontrol altına alındı. Ancak alevlerin arasında kalan 2 yaşındaki Selvi ile 4 yaşındaki Fatmanur Kahraman kardeşler yanarak can verdi. Yaralı olarak kurtarılan anneleri Yasemin Kahraman'a ise ambulansta müdahale edildi.

Ailenin yangın çıkan evdeki akrabalarına 3 gün önce misafirliğe geldiği, yangın sırasında ev sahiplerinin evde bulunmadığı belirtildi. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.09 14:51 - Son Güncellenme: 2015.01.09 14:52 - HABER MERKEZİ
A