Yangında 2 hektar otluk alan zarar gördü

Yangında 2 hektar otluk alan zarar gördü

MANİSA'nın Salihli İlçesi'nde, henüz belirlenemeyen bir nedenle otluk alanda çıkan yangın, evlere ve ormanlık alana sıçramadan söndürüldü. Yangında 2 hektar otluk alan zarar gördü.

2014.06.23 23:00 - Son Güncellenme: 2014.06.23 23:00 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Yangında 2 hektar otluk alan zarar gördü

Özyurt Mahallesi mevkiinde bulunan ormanlık alanda saat 18.00 sıralarında henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Şiddetli rüzgarla hızla yayılan ve yerleşim birimlerini tehdit etmeye başlayan yangına ilk müdahaleyi mahalle sakinleri yaptı. Yangın ihbarı üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye ve orman işçisi sevk edildi. Yangın iki saat süren çalışmanın ardından yerleşim birimlerine sıçramadan söndürüldü. Yangın söndürme helikopterinin de destek verdiği söndürme çalışmaları sonrası bölgede soğutma çalışmaları devam ediyor. Mahalle sakinleri bölgeden dumanların yükselmesinin ardından ormanlık alanda 2 çocuğun hızla uzaklaştığını öne sürdü.


Yangınla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.06.23 23:00 - Son Güncellenme: 2014.06.23 23:00 - HABER MERKEZİ
A