Yangın zehirledi

Yangın zehirledi

GAZİANTEP'in İslahiye İlçesi'nde, ortaokulun kazan dairesinde elektrik kontağından çıkan yangın nedeniyle öğrencileri tahliye ettirmeye çalışan Müdür Yardımcısı Battal Sarıgazi, dumandan zehirlenerek hastanelik oldu.

2013.12.26 21:44 - Son Güncellenme: 2013.12.26 21:44 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Yangın zehirledi

Yeni Mahalle'de bulunan 75. Yıl Ortaokulu'nun kazan dairesinde elektrik kontağından yangın çıktı. Yangını fark eden Müdür Yardımcısı Battal Sarıgazi, öğrencileri tahliye etmeye çalışırken, diğer taraftan da itfaiyeden yardım istendi. Bu sırada yoğun dumandan zehirlenen Sarıgazi için sağlık ekiplerinden yardım istendi. Yangın, itfaiye ekipleri tarafından söndürülürken, dumandan etkilenen Battal Sarıgazi 112 Acil Servis ekiplerince ambulansla İslahiye Devlet Hastanesi'ne götürüldü. Acil serviste oksijen tedavisine alınan Sarıgazi'nin sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.

 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.12.26 21:44 - Son Güncellenme: 2013.12.26 21:44 - HABER MERKEZİ
A