Yanardağ, 17 bin kişiyi evsiz bıraktı

Yanardağ, 17 bin kişiyi evsiz bıraktı

Endonezya'nın batısındaki Sinabung yanardağının harekete geçmesi sebebiyle çevredeki yerleşim yerlerinde alarm verilirken, bölgede şimdiye kadar 17 binden fazla kişinin evlerini terk etmek zorunda kaldığı bildirildi.

2013.11.30 09:58 - Son Güncellenme: 2013.11.30 09:58 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Yanardağ, 17 bin kişiyi evsiz bıraktı

Endonezya'nın batısındaki Sinabung yanardağının harekete geçmesi sebebiyle çevredeki yerleşim yerlerinde alarm verilirken, bölgede şimdiye kadar 17 binden fazla kişinin evlerini terk etmek zorunda kaldığı bildirildi. Eylül ayından itibaren hareketlenmelerin yaşandığı belirtilen Sinabung dağının son bir haftada 6 kez volkan püskürttüğü açıklandı. Volkanik püskürtmelerden sonra havada 2 kilometre alana yayılan kül ve artan sıcaklıkların yanında afet yardımlarının yetersizliğinden yakınan yerel halk, açlık tehlikesi ile yüz yüze olduklarını belirtti. 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.11.30 09:58 - Son Güncellenme: 2013.11.30 09:58 - HABER MERKEZİ
A