Yalnız yaşayan yaşlı kadın yangında can verdi!

Yalnız yaşayan yaşlı kadın yangında can verdi!

KÜTAHYA'nın Simav İlçesi'nde yalnız yaşayan 75 yaşındaki Kezban Koca, evinde çıkan yangında yaşamını yitirdi.

2015.01.09 11:29 - Son Güncellenme: 2015.01.09 11:29 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yalnız yaşayan yaşlı kadın yangında can verdi!

Karşıyaka Mahallesi, Dere Sokak'taki Kezban Koca'ya ait iki katlı ahşap evde, bugün saat 06.30 sıralarında yangın çıktı. Komşuların alevleri farkedip haber vermesi üzerine gelen itfaiye ekipleri, kömür sobasından çıktığı sanılan yangına su sıkarak müdahale etti. Alevlerin söndürülmesinin ardından içeri giren itfaiye ekipleri, yanlız yaşadığı öğrenilen Koca'nın cesedi ile karşılaştı.

Savcı ve polisin olay yerindeki incemesinin ardından yaşlı kadının cesedi Simav Doç. Dr. İsmail Karakuyu Devlet Hastanesi Morgu'na kaldırıldı. Yangınla, ilgili soruşturmanın sürdüğü bildirildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.09 11:29 - Son Güncellenme: 2015.01.09 11:29 - HABER MERKEZİ
A