Yalnız yaşayan kadın yanarak hayatını kaybetti

Yalnız yaşayan kadın yanarak hayatını kaybetti

Ankara'da yalnız yaşayan bir kadın, elektrik kontağından çıktığı tahmin edilen yangında yaşamını yitirdi.

2015.01.20 08:22 - Son Güncellenme: 2015.01.20 08:22 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yalnız yaşayan kadın yanarak hayatını kaybetti

 

 

Olay, saat 23.45 sıralarında Esat, Bağlayan Sokak'ta bulunan 4 katlı bir apartmanın 7 numaralı dairesinde meydana geldi. Komşuların 'daireden gaz kokusu geliyor' ihbarı üzerine olay yerine itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi.

Olay yerine gelen ekipler çaldıkları kapıyı kimse açmayınca kapıyı zorla açmak zorunda kaldı. Kapıyı açan ekipler içerideki yoğun dumandan ötürü hemen daireye giremedi.

Duman tahliyesinin ardından evde oturan Uzay Çebi'nin (45) hayatını kaybettiği belirlendi. Uzay Çebi'nin yangına uykudayken yakalandığı tahmin ediliyor. Polis konuyla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.20 08:22 - Son Güncellenme: 2015.01.20 08:22 - HABER MERKEZİ
A