Yalnız yaşayan kadın, karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldü

Yalnız yaşayan kadın, karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldü

Kayseri'nin Hacılar ilçesinde bir süredir haber alınamayan kadının, yalnız yaşadığı müstakil evde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybettiği ortaya çıktı.

2024.02.09 08:04 - Son Güncellenme: 2024.02.09 08:04 - Güncel - DHA
A
Yalnız yaşayan kadın, karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldü

Soba zehirlenmesi, bu defa Kayseri'de can aldı.

Hacılar ilçesi Yukarı Mahalle Şehit Rüştü Bayram Caddesi'nde müstakil evde yalnız yaşayan Emine C.'den haber alamayan yakınları, durumu polise bildirdi. İhbar üzerine gelen ekipler, girdikleri evde Emine C.'yi hareketsiz yatarken buldu. Yapılan kontrolde, Emine C.'nin sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek yaşamını yitirdiği belirlendi. Emine C.'nin cenazesi, yapılan incelemenin ardından otopsi için morga götürüldü.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.02.09 08:04 - Son Güncellenme: 2024.02.09 08:04 - DHA
A