Yalnız yaşadığı evinde ölü bulundu

Yalnız yaşadığı evinde ölü bulundu

MANİSA'nın Demirci İlçesi'nde yaşamını sürdüren lnız yaşayan 72 yaşındaki Nurullah Kula, evinde ölü bulundu. Bir hafta önce öldüğü sanılan Kula'nın cesedi otopsiye gönderildi. 

2016.03.01 10:23 - Son Güncellenme: 2016.03.01 10:23 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yalnız yaşadığı evinde ölü bulundu

Secaattin Mahallesi Muhtarı Fatma Gümüş, 1 haftadan bu yana göremediği mahalle sakini Nurullah Kula'yı merak edince, dün saat 17.00'de, kontrol için evine gitti. Bir grup mahalle sakiniyle eve giren Gümüş, Kula'nın sandalye üzerinden yatağına doğru eğilmiş halde hareketsiz, çürümeye başlayan cesediyle karşılaştı. Mahalle sakinlerinin ihbarı üzerine eve gelen polis, inceleme yaptı. Vücudunda herhangi bir yara izine rastlanmayan Kula'nın cesedi, otopsi için İzmir Adli Tıp Kurumu'na kaldırıldı. Kula'nın yıllar önce eşini yitirdiği, bir çocuğunun ise kent dışında yaşamını sürdürdüğü belirtildi. Polis, soruşturma başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.03.01 10:23 - Son Güncellenme: 2016.03.01 10:23 - HABER MERKEZİ
A