Yakıtı biten motosikletli bakın ne yaptı!

Yakıtı biten motosikletli bakın ne yaptı!

Kırıkkale'de yakıtı biten motosikletin sürücüsü, seyir halindeki otomobilin arka tamponuna ayağını koyarak, akaryakıt istasyonuna kadar gitti.

2019.06.19 17:02 - Son Güncellenme: 2019.06.19 17:04 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yakıtı biten motosikletli bakın ne yaptı!
00:40 Yakıtı biten motosikletli bakın ne yaptı!

İLGİLİ VİDEO

Yakıtı biten motosikletli bakın ne yaptı!

Kırıkkale Ardiyeciler Sitesi bölgesinde seyir halindeyken yakıtı biten motosikletin sürücüsü yolda kaldı. Sürücü, yanında duran 71 FE 874 plakalı otomobilin sürücüsünden yardım istedi. Yardım talebi kabul edilen motosiklet sürücüsü, hafif yokuş aşağı olan yolda otomobilin arkasına takıldı.

Motosikletin üzerindeyken sağ ayağını otomobilin arka tamponuna koyarak destek alan sürücü, bu şekilde yaklaşık 3 kilometre ilerleyerek, akaryakıt istasyonuna ulaştı.

Motosiklet sürücüsünün, trafikte yavaş ilerleyen otomobilden destek alarak yaptığı tehlikeli yolculuk, başka bir sürücü tarafından cep telefonuyla görüntülendi.


 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.06.19 17:02 - Son Güncellenme: 2019.06.19 17:04 - HABER MERKEZİ
A