Yakaladıkları köpek balığını 'Lütfen bir daha gelme' diyerek saldılar

Yakaladıkları köpek balığını 'Lütfen bir daha gelme' diyerek saldılar

Antalya'da amatör balıkçılar, Alara Çayı'nın denize döküldüğü yerde oltayla yakaladıkları köpek balığını 'Lütfen bir daha gelme' diyerek denize bıraktı.

2022.04.07 16:38 - Son Güncellenme: 2022.04.07 16:39 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Yakaladıkları köpek balığını 'Lütfen bir daha gelme' diyerek saldılar

Manavgat ve Alanya ilçeleri arasında sınır olan Alara Çayı'nın denize döküldüğü boğaz mevkisine olta salan amatör balıkçılar, ikinci kez Köpek Balığı yakaladı.

Köpek balığını sahile çeken balıkçılar, sonra kuyruğundan tutup denize bıraktı. Bu anlar, cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.

Görüntülerde balıkçılardan birinin "Yine köpek balığı yakaladık ama bunu salacağız" dediği, diğerinin de "Bunu hemen salıyoruz arkadaşlar. Bir daha gelme, lütfen bir daha gelme" diyerek köpek balığını denize bıraktığı anlar yer aldı.

 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2022.04.07 16:38 - Son Güncellenme: 2022.04.07 16:39 - HABER MERKEZİ
A