Yaban keçisi avlayan 2 kişiye ceza

Yaban keçisi avlayan 2 kişiye ceza

Hatay'ın Arsuz ilçesinde, Dörtyol Doğa Koruma ve Milli Parklar Şefliği ekipleri tarafından kaçak 2 yaban keçisi avlayan 2 kişiye 41 bin lira para cezası verildi.

2018.08.09 09:38 - Son Güncellenme: 2018.08.09 09:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Yaban keçisi avlayan 2 kişiye ceza

Hatay Dörtyol Doğa Koruma ve Milli Parklar Şefliği ekipleri, İskenderun-Arsuz Yaban Hayatı Geliştirme Sahası içerisinde yapılan kontrollerde şüpheli araç izine rastladı.

Aracın izini süren ekipler, kaçak avlanan 2 kişiyi Söbeci mevkisinde yakaladı. Yapılan aramalarda araç içerisinde 155 fişek, 3 telsiz, 1 dürbün ve 3 bıçak bulundu. Bıçakların kanlı olduğunu tespit eden ekipler, yaptıkları arazi aramasında da 2 yaban keçisinin parçalanmış uzuvlarına rastladı.

Kaçak avlandıkları gerekçesiyle H.K. ve A.K.'ye 4 bin 370 TL idari ve avlamış oldukları iki adet koruma altındaki yaban keçisi için 36 bin 630 TL tazminat olmak üzere toplam 41 bin lira para cezası uygulandı.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2018.08.09 09:38 - Son Güncellenme: 2018.08.09 09:41 - HABER MERKEZİ
A