Ya Ronaldo oynasaydı!

Ya Ronaldo oynasaydı!

Galatasaraylı taraftarlar, 10 kişilik Real Madrid'den 4 gol yiyen takımlarına ateş püskürdü

2013.11.28 07:21 - Son Güncellenme: 2013.11.28 07:21 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Ya Ronaldo oynasaydı!

 

Galatasaray'ın 10 kişilik Real Madrid'ten aldığı 4-1'lik yenilgi taraftarlarını küplere bindirdi. İşte taraftar forumlarından ilginç yorumlar:

Bu defansı da kaleciyi de İspanya'da bırakacaksın.

Selçuk bir an rakibi Eray'a baktı. Sonra arkasını dönüp takım arkadaşına verdi pasını.

Şu takımın yaş ortalamasi 31 falan. Dede futbolu resmen.

Mancini yatsın kalksın "Ronaldo yok" diye dua etsin 11 kişi olsalar 20 tane atacaklardı herhalde.

Averaj takımı olduk. Bugünleri de gördük.

CR7 "Ah böyle bir takım, böyle bir defans, olsaydım gol krallığını çoktan kazanmıştım" diyordur şimdi.

En azından geçen sene Manu'nun yedek takımını falan yeniyorduk. Bu sene 10 kisilik yedek Madrid'e karşı madara oluyoruz. Nereden nereye...

Ceyhun girdi, maçı çevirebiliriz.

Aysal ve Terim'in eseri: KOMEDİ DÜKKANI....

Eray, Chedjou, Dany Bank Asya'da oynayamaz.

Helal Dany...Fenerlisin herhalde? 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.28 07:21 - Son Güncellenme: 2013.11.28 07:21 - HABER MERKEZİ
A