Xavi'den corona virüs hastanesine 1 milyon euro bağış
Barselona Hastanesi, Xavi Hernandez ile eşi Nuria Cunillera'nın hastaneye 1 milyon euro bağışta bulunduğunu duyurdu.
2020.04.05 01:02 - Son Güncellenme: 2020.04.05 01:03 - Dünya - HABER MERKEZİ
İspanya Birinci Futbol Ligi (La Liga) ekibi Barcelona'nın eski futbolcusu Xavi Hernandez, corona virüs hastanesine 1 milyon euro bağış yaptı.
Barselona Hastanesi'nin sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, "Xavi ve eşi Nuria Cunillera hastanemize 1 milyon euro yardımda bulunmuştur. Kendilerine çok teşekkür ederiz" ifadeleri yer aldı.
Katar ekibi El Sadd'ın teknik direktörlüğünü yapan Xavi, 1998'den 2015'e kadar Barcelona'da forma giymişti.