Wushu Milli Takımı Erdoğan'ı ziyarete hazırlanıyor
Wushu Milli Takımı, Başbakan Recep Tayip Erdoğan'ın Sakarya'da katılacağı program öncesinde gösteri düzenleyecek.
2013.12.26 23:21 - Son Güncellenme: 2013.12.26 23:22 - Güncel - HABER MERKEZİ
Wushu Milli Takımlar Teknik Direktörü Akif, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Başbakan Erdoğan'ın yarın Sakarya'ya yapacağı ziyaret öncesinde takımın son antrenmana çıktığını söyledi.
Milli sporculardan Elif, Zeynep ve Necmettin Erbakan Akyüz de gösteri öncesinde son hazırlıklarını tamamladı.