Wilshere'den penaltı itirafı!

Wilshere'den penaltı itirafı!

Arsenal-Beşiktaş maçının ilk yarısına damga vuran penaltı pozisyonu için konuşan Wilshere, Motta'ya dokunduğunu kabul etti.

2014.08.28 00:55 - Son Güncellenme: 2014.08.28 11:46 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Wilshere'den penaltı itirafı!

Arsenal'in orta saha oyuncusu Jack Wilshere maçtan sonra Sky Sports'a yaptığı açıklamada, attıkları golden önceki pozisyonda Beşiktaşlı Motta'ya ceza sahası içinde dokunduğunu kabul etti.

Yine de hakem açısından zor bir pozisyon olduğunu söyleyen Wilshere, "Kırmızı kart ise ağır bir karar olurdu" dedi.

Arsenal Menajeri Arsene Wenger de maçtan sonra yaptığı açıklamada "Belki de bu akşam biraz şanslıydık" ifadesini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.08.28 00:55 - Son Güncellenme: 2014.08.28 11:46 - HABER MERKEZİ
A