WHO Ebola laboratuvarındaki görevlilerini geri çekti

WHO Ebola laboratuvarındaki görevlilerini geri çekti

Dünya Sağlık Örgütü (WHO) sağlık çalışanlarından birinin ölümcül Ebola virüsüne yakalanmasının ardından, Sierra Leone'ın doğusunda bulunan ve salgınla ilgili testlerin yapıldığı bir laboratuvardan personelini çekme kararı aldı.

2014.08.26 17:27 - Son Güncellenme: 2014.08.26 17:27 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
WHO Ebola laboratuvarındaki görevlilerini geri çekti

WHO sözcüsü Christy Feig Reuters'a yaptığı açıklamada, bunun laboratuvardaki diğer çalışanların sağlığı için alınan "geçici bir önlem" olduğunu söyledi; "Değerlendirmemizin ardından, geri dönecekler." dedi.

WHO, Batı Afrika'da hızla yayılan salgınla mücadele için kendi personeli ve ortağı kuruluşlardan bölgeye yaklaşık 400 kişi gönderdi.

Pazar günü Sierra Leone'de bulunan yabancı bir sağlık çalışanının salgına yakalandığı açıklanmıştı. 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.08.26 17:27 - Son Güncellenme: 2014.08.26 17:27 - HABER MERKEZİ
A