West Ham United, Tottenham deplasmanından galip ayrıldı

West Ham United, Tottenham deplasmanından galip ayrıldı

Premier Lig'in 15'inci haftasında West Ham United, Tottenham deplasmanından 2-1 galip ayrıldı.

2023.12.08 01:53 - Son Güncellenme: 2023.12.08 01:53 - Spor - HABER MERKEZİ
A
West Ham United, Tottenham deplasmanından galip ayrıldı

Tottenham, Premier Lig'in 15'inci haftasında West Ham United ile karşı karşıya geldi. Tottenham Hotspur Stadyumu'ndaki müsabaka konuk takımın 2-1'lik üstünlüğüyle sona erdi.

West Ham United'ın gollerini 52'nci dakikada Jarrod Bowen ile 74'üncü dakikada James Ward Prowse kaydetti. Tottenham'da fileleleri 11'inci dakikada Cristian Romero havalandırdı.

Bu sonucun ardından Tottenham 27 puanda kaldı. West Ham United ise puanını 24'e yükseltti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2023.12.08 01:53 - Son Güncellenme: 2023.12.08 01:53 - HABER MERKEZİ
A