Wenger'den Beşiktaş'a büyük övgü!
Arsenal teknik direktörü Arsene Wenger, 0-0 tamamlanan Beşiktaş maçının ardından açıklamalarda bulundu.
2014.08.20 09:25 - Son Güncellenme: 2014.08.20 09:25 - Spor - HABER MERKEZİ
UEFA Şampiyonlar Ligi Play-Off turu ilk maçında Atatürk Olimpiyat Stadı'nda Arsenal'i konuk eden Beşiktaş, rakibiyle 0-0 berabere kalarak tur umutlarını Londra'daki rövanş maçına taşıdı.
Maçtan sonra konuşan Wenger, "Zor bir maçtı. Beşiktaş iyi oynadı. Biz de iyi savaştık. Çok hızlı ve iyi başladılar. Özellikle son bölümde topları kaybettik ceza sahası çevresinde. Sıkışık bir oyun oldu." dedi.
Fransız teknik adam aynı zamanda, "Bizim amacımız kendi sahamızda maçı kazanmak ve o maçı kazanacağız. Beşiktaş çok iyi bir takım. Genel olarak biz de savunma yapmak zorunda kaldık. Hücumda çok etkili oyuncuları var..." diye konuştu.