Volkan Demİrel, takıma teşekkür ederek "Bana iş düşmüyor" dedi

Volkan Demİrel, takıma teşekkür ederek "Bana iş düşmüyor" dedi

Ligin en az gol yiyen kalecisi Volkan Demİrel, takım arkadaşlarına teşekkür ederek "Bana iş düşmüyor" dedi.

2016.03.08 14:54 - Son Güncellenme: 2016.03.08 14:54 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Volkan Demİrel, takıma teşekkür ederek "Bana iş düşmüyor" dedi

Spor toto Süper Lig'de 12 maçta gol yemeyen Volkan Demirel, "Başarı hepimizin. Arkadaşlarım öyle savunma yapıyor ki bana iş kalmıyor. Beni dışladılar" dedi. Hücum oyuncularının bile defansa gelerek müthiş bir yardımlaşma sergilediklerini belirten Volkan, "İnşallah bu hızla şampiyonluğa ulaşacağız. Bana top geldiğinde de elimden geleni yapıyorum" diye mütevazı konuşuyor.

12 MAÇTA KALE KAPALI

Gol yemeden 12 maçı bitiren tecrübeli kaleci, bu istatistiğin sezon sonuna kadar sürmesini diledi. Volkan Demirel'in gol yemediği 12 maçta 11 galibiyet alındı. Sadece gol atılamayan (0-0'lık Bursa) maçında 2 puan kaybedildi. Fenerbahçe, rakiplerine isabetli şut şansı vermeyen kulüpler sıralamasında da Barcelona ve Real Madrid gibi devleri geride bırakmıştı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.08 14:54 - Son Güncellenme: 2016.03.08 14:54 - HABER MERKEZİ
A