"Vladivostok'ta Putin'le görüşmeyi planlıyorum"

"Vladivostok'ta Putin'le görüşmeyi planlıyorum"

Japonya Başbakanı Şinzo Abe, bu hafta Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin ile görüşme planladığını açıkladı.

2019.09.02 09:09 - Son Güncellenme: 2019.09.02 09:09 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
"Vladivostok'ta Putin'le görüşmeyi planlıyorum"

Japonya Başbakanı Şinzo Abe, bugün yaptığı açıklamada 4-6 Eylül'de Vladivostok'ta gerçekleşecek Doğu Ekonomik Forumu'nda Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin'le görüşmeyi planladığını açıkladı. 

Abe, Putin ile Kuril adaları ve ortak ekonomik faaliyetler hakkındaki görüşmelerde ilerleme kaydetmek istediğini söyledi.

Konuyla ilgili ise Rusya resmi makamlarından henüz resmi bir açıklama yapılmadı.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2019.09.02 09:09 - Son Güncellenme: 2019.09.02 09:09 - HABER MERKEZİ
A