Vladislav Atroşenko: Nüfusun yarısından fazlası gitti

Vladislav Atroşenko: Nüfusun yarısından fazlası gitti

Ukrayna'nın Belarus sınırındaki kenti Çernihiv'in Belediye Başkanı Atroşenko, nüfusun yarısından fazlasının kenti terk ettiğini açıkladı.

2022.03.26 19:23 - Son Güncellenme: 2022.03.26 19:24 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Vladislav Atroşenko: Nüfusun yarısından fazlası gitti

Rusya'nın Ukrayna'ya saldırıları devam ederken, sivillerin de bölgeden tahliyesi sürüyor. Ukrayna'nın Çernihiv kentinde de şehrinden ayrılanların sayısı, şehirde kalanları geçti. Konuya ilişkin açıklama Çernihiv Belediye Başkanı Vladislav Atroşenko tarafından yapıldı.

Atroşenko, "Şehri tamamen yok ettiler. Yıkılmayan evlerdeki insanları saymak daha kolay. 200'den fazla sivil vatandaş hayatını kaybetti. Şehirde 290 bin kişiden 120-130 bin kişi kaldı. Şehir yönetimi yerinde çalışıyor ve ordumuzu destekliyor. Kimse şehri verme niyetinde değil" ifadelerini kullandı.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2022.03.26 19:23 - Son Güncellenme: 2022.03.26 19:24 - HABER MERKEZİ
A