Viyadükten atlayan lise öğrencisi hayatını kaybetti

Viyadükten atlayan lise öğrencisi hayatını kaybetti

İstanbul Beşiktaş'ta, 14 yaşındaki lise öğrencisi Ortaköy Viyadüğü'nden atlayarak intihar etti. İntihar eden gencin, viyadükten atlamadan önce yanındaki arkadaşına 'Peşimdeler, beni bulacaklar' dediği iddia edildi.

2022.04.05 23:26 - Son Güncellenme: 2022.04.06 00:30 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Viyadükten atlayan lise öğrencisi hayatını kaybetti
03:50 Viyadükten atlayan lise öğrencisi hayatını kaybetti

İLGİLİ VİDEO

Viyadükten atlayan lise öğrencisi hayatını kaybetti

Korkunç olay, Ortaköy Dereboyu Caddesi Ambarlıdere Sokak'ta 21.00 sıralarında meydana geldi. 15 Temmuz Şehitler Köprüsü bağlantı yolunda, bir arkadaşıyla yürüyen 14 yaşındaki lise öğrencisi, aniden durarak korkuluklara çıktı.

Arkadaşına, 'Peşimdeler, beni bulacaklar' dediği iddia edilen lise öğrencisi, kendini Ortaköy Viyadüğü'nden boşluğa bıraktı. Yaklaşık 50 metre yükseklikten düşen genç olay yerinde hayatını kaybetti.

Haber verilmesi üzerine olay yerine gelen polis ekipleri çevrede güvenlik önlemi alarak incelemelerde bulundu. Çalışmaların tamamlanmasının ardından liseli gencin cesedi cenaze aracıyla hastane morguna kaldırıldı.

Eyüpsultan'da bir lisede 1'inci sınıf öğrencisi olduğu öğrenilen gencin arkadaşı, ifadesine başvurulmak üzere polis merkezine götürüldü.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.04.05 23:26 - Son Güncellenme: 2022.04.06 00:30 - HABER MERKEZİ
A