Vincenzo Montella: Kendi performansımızdan uzak bir çizgi çizdik
Deplasmanda 2-0 kaybedilen GZT Giresunspor maçı sonrası konuşan Adana Demirspor Teknik Direktörü Vincenzo Montella, "İstediğimiz performansı sergileyemedik. Kendi performansımızdan uzak bir çizgi çizdik." dedi.
2022.04.30 08:34 - Son Güncellenme: 2022.04.30 08:35 - Spor - HABER MERKEZİ
Müsabaka sonrası konuşan Adana Demirspor Teknik Direktörü Vincenzo Montella, "İstediğimiz performansı sergileyemedik. Son maça bakıldığında bugün daha iyiydi. Ama baktığınızda kendi performansımızdan uzak bir çizgi çizdik. Bu daha çok içimi yakıyor. Şunu da örtmüyor; bu 3 maç öncesine kadar bir Adana Demirspor vardı, müthiş performans sergiledi. İlk maçta da Giresunspor'un performansını beğenmiştim, çünkü düzenli şekilde defans yapabilen bir takım. Bugün de aynısını sergilediler. Maçın sonucu da biliyorsunuz" ifadelerinde bulundu.