Vince çıkıp eylem yapınca ücretleri ödendi

Vince çıkıp eylem yapınca ücretleri ödendi

Adana Adalet Sarayı inşaatını yapan taşeron firmada çalışan işçiler vince çıkıp eylem yapınca yetkililer çantayla getirdiği paraları işçilere dağıtınca eylem son buldu

2015.01.16 17:26 - Son Güncellenme: 2015.01.16 17:27 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Vince çıkıp eylem yapınca ücretleri ödendi

Adana Adalet Sarayı inşaatını yapan taşeron firmada çalışan işçiler 3 aydır ücretlerini alamadıklarını ileri sürerek 50 metre yüksekliğindeki vincin üzerine çıkıp eylem yaptı. Firma yetkilileri, çantayla getirdiği paraları işçilere dağıtınca 2 saat süren eylem de son buldu.

Merkez Yüreğir İlçesi'nin Köprülü Mahallesi'nde yapımı devam eden Adalet Sarayı inşaatında çalışan 6 işçi, öğle yemeği molası verildiği sırada, 50 metre yüksekliğindeki vince tırmandı. Vincin ucuna kadar gelip oturan eylemcilere, aşağıda kalan meslektaşları da destek verdi. Durumun fark edilmesi üzerine şantiye alanına itfaiye, sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Vinç üzerindeki işçiler, aşağıda bekleyen itfaiye ekiplerine seslenerek, "Boşuna hazırlık yapmayın, bizim çoluk çocuğumuz var. Aşağıya atlamaya niyetimiz yok. Paramızı alınca ineceğiz" dedi. Cep telefonu ile taşeron firma temsilcileri ile görüşme yapan işçiler, 3 aydan beri ücretlerinin geciktirildiğini söyleyip, 7 bin liranın üzerinde alacakları olduğunu, ödenene kadar da aşağıya inmeyeceklerini bildirdi. Yapılan görüşmeler sonrasında bankadan getirilen paralar işçilere dağıtıldı.

Yaklaşık 2 saat süren eylem, para dağıtımı yapıldıktan sonra bitirildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.16 17:26 - Son Güncellenme: 2015.01.16 17:27 - HABER MERKEZİ
A