Veliler forma dedi

Veliler forma dedi

Okullardaki serbest kıyafet uygulaması, velilerden kırık not aldı. Velilerin yüzde 85'i formalara geri dönülmesini istiyor.

2013.05.27 15:12 - Son Güncellenme: 2013.05.27 15:13 - Eğitim - HABER MERKEZİ
A
Veliler forma dedi

Eğitim-İş, okullardaki serbest kıyafet uygulamasını velilere sordu. Ankete katılan velilerin, yüzde 85'i "Forma uygulamasına tekrar dönülmelidir" dedi. Katılımcıların yüzde 52'si serbest kıyafet uygulamasının öğrenci başarısını olumsuz etkilediği görüşünü savundu.

Eğitim-İş'in anketinde ortaya çıkan diğer sonuçlar şöyle:

- Velilerin yüzde 70,2'si, serbest kıyafet uygulamasının çocukların davranışlarını olumsuz etkilediğini düşünüyor

- Yüzde 79,6'sı, çocuklar arasındaki eşitlik ilkesinin zedelendiğini ifade ediyor

- Yüzde 64,6'sı, siyasi simge olan kıyafetlerin okullara girdiğini düşünüyor

- Yüzde 87,9'u, serbest kıyafet uygulamasının maddi durumu iyi olmayan çocukları ve velileri olumsuz etkilendiğini, yüzde 85'i, çocuklar arasında marka rekabeti yaşandığını, yüzde 80,2'si de okulların zengin fakir olarak ayrışmasına neden olduğunu belirtiyor

- Velilerin yüzde 86,8'i, serbest kıyafet uygulamasıyla okullarda güvenlik sorununun ortaya çıktığını, yüzde 68,8'i, okullar arasında nitelik sorunu yaşandığını düşünüyor.

AKŞAM

Diğer Eğitim Haberleri için tıklayın


2013.05.27 15:12 - Son Güncellenme: 2013.05.27 15:13 - HABER MERKEZİ
A