Vatandaşlardan acil tepkisi

Vatandaşlardan acil tepkisi

Zonguldak'ın Ereğli ilçesinde pazar günü devlet hastanesine giden vatandaşlar, hastanede tek doktor olduğunu iddia ederek duruma tepki gösterdi.

2015.01.25 16:07 - Son Güncellenme: 2015.01.25 16:08 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Vatandaşlardan acil tepkisi

 

Ereğli Devlet Hastanesi'ne giden ve acil serviste sıra beklemek zorunda kalan vatandaşlar, cep telefonları ile çektikleri fotoğrafları gazetecilere ulaştırdı. Uzun süre beklediklerini, hastalara tek doktorun baktığını iddia eden vatandaşlar, hastane yetkililerinin bu duruma çözüm bulmasını istedi. 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2015.01.25 16:07 - Son Güncellenme: 2015.01.25 16:08 - HABER MERKEZİ
A